Tünci

2013.05.23. 18:00 | ducsi | Szólj hozzá!

Fontos a ruci úgyhogy elhatároztam hogy tünci leszek. Persze előbb le kellene fogyni mert nem vagyok hajlandó pénzt kiadni ruhákra hiszen így is kifolyik a szekrényből annyi van, de még az is lehet hogy fogok. Szép lassan fogyok, hiszen azért odafigyelgetek én erre, de ez sajnos elég lassú tempóban történik.
Nembaj, dühböl fogyni a legjobb, jó lesz ez nyár végére. Elhatároztam hogy soha többet nem vagyok hajlandó alkalmazkodni senkihez és belefolyni egy kapcsolatba annyira hogy behízzak. Valamikor be kellene iktatnom megint egy ilyen két hetes diétát, dehát itt a nyár, minden hétvégén fesztivál, nincs olyan hogy ne legyek ott :D

Durván lusta vagyok foglalkozni azzal hogy mp3-akat töltögessek le, vagy megkeressem a már lementetteket így általában rádiót hallgatok mert az változatos. Így még ha limitáltan is de híreket is kapok a nagyvilágból ami természetesen annyira nem hat meg de állítólag ez fontos :D Az időjárással viszont nem számoltam, kicsit alulöltöztem magam. Hmm. Belegondolva, akkor lehet hogy mégiscsak elmegyek vásárolni, nem akarok szarrá fagyni hazafele.

Bemondta a rádió hogy egy 60 méteres óriáskereket állítanak fel az Erzsébet téren, ime: http://hvg.hu/utazas/20130523_Oriaskerek_az_Erzsebet_teren_2400_forint
Én 5ezerre saccoltam volna az árát de hát nem :D Az igazi csattanó a cikk utolsó mondata miszerint július 21-ig lesz ott mert utána átviszik a Sziget fesztiválra. Hejj, ezt de jól csinálja valaki, lesápolja egész Budapestet turizmus rulez és utána még kiviszi jó pénzért a Szigetre is. Elismerésem. Mondjuk azt nem tudom hogy a Kempinskiben tartózkodó vendégek mit fognak majd szólni ahhoz hogy belátnak a szobájukba - ha ott állítják fel. Az Erzsébet téri park mint fogalom az nekem azt jelenti ott de aztán lehet hogy a Gödör mellé teszik.

És természetesen akkor jövő hónapban most már mindenképpen ráugrom a tetkókra. Régiek felújít és jöhetnek az újak. Ne csak a szám járjon.....

Megpróbáltam visszaemlékezni arra hogy milyen lehettem amikor a világ még nem ette a lelkem folyamatosan. Nem igazán ment. Egy dologra viszont emlékszem, nem hagytam hogy bárki beszóljon, és elvártam hogy igenis mindenki körülöttem forogjon. Jó dolog ez a fontos a külsőség, de mire, ellenben mindenképpen hasznos tud lenni annyi biztos. Beépítjük ! :)

Két mondatot szeretnék megosztani amit mostanában nagyon hasznosnak tartok:

1. Ha nehéz feladattal találod szembe magad viselkedj úgy mintha lehetetlen lenne a kudarc.

2. A hozzáállás az a kapcsoló ami mindent elindít.

Szépestét mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://rockazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr55314464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása