Hétfő

2013.05.27. 18:00 | ducsi | Szólj hozzá!

Azt hiszem egy kicsit kezd sok lenni ez a kettő meló egyben. Merthogy ugye én már az új helyemen de még ugyanúgy csinálom a régieket is, ráadásul beépültem elég rendesen. Azért mindenki hozzám rohangál mindennel, ugyanúgy ahogy régen de egyenlőre még bírom. Új kollega körbement a csapatában egy kérdéssel, mire mindenki válasza az volt: Ezt a Móni szokta intézni. Ám legyen. Majd ha nem bírom már akkor kiakadok de rendesen :)

Elegem van ebből a hidegből, HOL A NYARAM?????

Még annyit szeretnék hozzátenni a tegnapiakhoz hogy valahol csak elbújt egy zsebkendő amit sikerült kimosnom. És ez most cafatokra..... Pedig egy gatya volt a mosásban és annak is átnéztem a zsebeit de úgy látszik elbújt a kis mocsok. Pfff :)

Az időkép oldalon van az a bizonyos SMS-ben vihar előrejelzés amiben a guglimaps-en be lehet állítani helyet hogy hol vagy és ott nézi hogy mi van és küldi a figyelmeztetést. Átraktam ugye mert szülőknél voltam, most ma pedig vissza. Egy pár centis Budapest térképen már másodszorra járok úgy hogy húzom ugye egérrel a pontot és kapásból a Kőfaragó utcában egészen pontosan a Super8 helyén sikerül elengedni. Utána nagyítok, nagyítok és meglátom hogy ott van, röhögök és otthagyom :)

Mert szeretjük a megszokott dolgokat, ma is arra fogok járni xD Természetesen miután befejezem a kis riportomat, mostanában este 7 előtt nem nagyon szoktam idegeskedni azon hogy még bent vagyok cégnél. Ebben is visszatértünk a megszokott dolgokhoz, valamiért mégis jobban szeretem :)

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://rockazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr385320730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása