Utazás

2013.05.26. 18:00 | ducsi | Szólj hozzá!

Lejöttem szülőket látogatni, nemes egyszerűséggel csak felkaptam az utazótáskát amiből ki sem pakoltam nagyon a múlt hétvége után :D Hálistennek az idő ugyan lehetne jobb de inkább szeszélyes, csak sikerült eltölteni némi időt a szabadban, tegnap is ma is döglök a napon! Akartam venni egy fehér farmert, de nem volt semmi értelmes, most áttúrtam az itthoni készletet - van itt minden. Megtaláltam egy fehér farmerom ami igaz hogy egy kicsit nagy mert még a dagadtabb korszakomból származik (még az ennél is dagadtabb korszakomból :D), de jó lesz ez. Attól hogy sírok rajta hogy dagadt vagyok még nem lesz jobb. Szóval nem sírunk rajta, megtesszük ami emberileg lehetséges de ennyi :D Most felmarkoltam pár darabot, nagyjából felmértem hogy mi van még itt és majd ha jövök egy hónap múlva akkor remélhetőleg vihetem a slankabb formámra valókat is :D

Kollegám megkérdezte hogy van e olyan nap amikor nem történik velem semmi. Esélytelen.... Hiába érek haza korán akkor meg szocializálódás a lakásban, gyorsan megcsinálni amit elhanyagoltam (pl mosogatás, most az én köröm volt) szóval pihenésről szó se lehet :D Kicsit aggaszt hogy a hétvégi pihenésemnek annyi, hiszen júniusban minden hétvégén sörfesztivál van, ráadásul korábban járok be dolgozni, többet és keményebben is dolgozom és íme a júniusi kínálat:

Maj 31 - Jun 2 - Kezdődik a Belga sörfesztivállal jövő héten, ami amugy hanyagolható de mondjuk egy napot érdemes kinézni:
http://budapest.varosom.hu/programok/fesztivalok/Belga-Sorfesztival.html

Jun 7-9 - Főzdefeszt a nagy sikerre való tekintettel évente kétszer van, tavaly az őszibe csúsztunk bele. Mivel egy utcányira lakom, bűn lenne nem ott lenni esténként :D
http://budapest.varosom.hu/programok/gasztro/Fozdefeszt-Elso-Hazai-Kezmuves-Sorfesztival.html

Jun 13-16 - Budavári sörfesztiválra megvettem a jegyet, így bűn lenne nem kilátogatni akár minden nap :D
http://www.programturizmus.hu/tdestination-budavari-sorfesztival.html

Jun 17-30 - Végül, a nagy sikerre való tekintettel a cseh sörnapok is hosszabb és tovább tart, így ide is bűn lenne nem kilátogatni amennyit lehet:
http://www.csehsornapok.hu/

Felmerült az is hogy lehetne menni nyaralni, van némi kedvezmény ide meg oda, és a fesztiválokról még nem is esett szó... És még Angliába is ki kellene nézni.

Ejj. Azt hiszem kénytelen leszek hétközben pihenni hogy bírjam a hétvégéket. Visszatér a magányos farkas életmódom is, megyek amerre gondolom és majd lesz valami xD Most is megyek még itt is dolog van, este vissza Pestre - majd alszom a buszon. Hétfőn ünnep angolhonban, így nyertem egy kis időt de kemény hetem lesz és ráadásul fixen két este már foglalt és szerintem legkésőbb keddre már az egész hetem betelik. Hálistennek :D

Mindhalálig szóljon a rock! xD

A bejegyzés trackback címe:

https://rockazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr185318792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása