Javíthatatlan

2013.05.27. 08:00 | ducsi | Szólj hozzá!

Azért tényleg igaz hogy sok dologban javíthatatlan vagyok. Először is gondolhattam volna hogy ez az esti 6 órás poszt kirakás úgymond nem lesz elég. Mert ha este 6 után írok és netalántán még napközben is lenne időm ami néha szokott - akkor minden egyszerre kerül a netre. Nade nem esünk kétségbe, akkor lesz egy reggel 8as is :D

Ismételten konstatáltam hogy én táskákban élek. Ma konkrétan 4 (!) táskámat pakoltam el a tartalmukkal együtt - asztalra kiborít, elszörnyűlköd, ez mi a fsz már megint és különben is miért itt van??? Próbálkoztam én már mindennel, volt olyan táskám aminek irgalmatlan sok zsebe és fakkja volt, mindennek megpróbáltam megtalálni a helyét de egy idő után az überkáosz lett a vége és soha semmit nem találtam. Az utóbbi pár évben rádöbbentem hogy az egyszerű az nagyszerű így az 'egyfakkos' táskákat kezdtem el venni és azokat is hordom. Egy nagy hely ahova be lehet ömleszteni mindent és szokott még lenni egy nagyon pici kis zseb amit teletömök a gyakran használt dolgokkal. Vagyishát csak szeretném, mert nem fér el így ennek a tartalma is változik. Így sem találok soha semmit de legalább tudom hogy egészen pontosan két helyen lehet a táskában és nem 10 helyen.

Ismételt rádöbbenés az hogy zsebkendő mániás vagyok. Minden táskámban minden formában és mennyiségben találok állandóan zsebkendőket. A másik kedvenc hely a párnám alatt van, exem nem egyszer szólt hogy kifosztotta a titkos zsebkendőkészletemet - ergo kidobált mindent onnan amikor úgy gondolta hogy elég lesz már. Szerintem én megszokásból fújom csak az orrom, ha kell, ha nem. Valami nem stimmelhet, biztos valami gyerekkori berögzült szokás :D

A következő legborzasztóbb dolog hogy van amiből soha semennyi nem elég és egyik példa az a lábbeli. Ez különösebben nem tűnhet fel senkinek mert általában kettőt hármat hordok, nade van rengeteg. Van amelyik egyszer volt csak rajtam és utána rájöttem hogy nem kell. Folyamatos a cipőkiállítás, a lakás minden pontján található valami - bakancs, tornacipő, kiscipő és általában legalább 3 féle papucs legalább. Némi hiányossága a lakásnak hogy nincs cipősszekrény és ezáltal helyük sincs nagyon, elpakolom én őket de aztán megint ott teremnek mindenhol :D A másik a nadrág. Most hogy lent voltam szülőknél átválogattam legalább tizet, mert itt nálam fent csak ejj, legalább 20 darab van, de lehet keveset mondtam. Meg is kapom mindig hogy miért veszek állandóan újat amikor azt sem tudom mim van. Itt is korszakok vannak, hónapokig hordok egyet kettőt, van egy kedvenc mindig, utána szekrénybe vele. Ha nagyon megunom vagy változnak a méreteim (ejj de szépen mondtam ezt), elnyeli a szülői ház valamelyik szekrénye és ott gyűlik.

Konkrétan legalább 25 darab körömlakkom van úgy hogy évekig csak azért vettem hogy na majd biztos fogom én használni őket. Hát biztosám rájuk se néztem. Most hogy van ez a mozaik hatású körömlakk, igyekszem azért ezen változtatni, kenem rendesen :D De már megint találtam olyan színű és jobb minőségű körömlakkot amit egyértelműen megéri megvenni így sajnos a készlet nemhogy csökken, de nő.

Egyszóval, azt hinném hogy nem vagyok gyűjtögető típus, már tök büszke voltam magamra hogy nincsenek olyan dobozaim amikbe beleömlesztettem a cuccaim költözésnél és volt hogy ahogy beérkezett a lakásba, a következő költözésnél ugyanabban a formában távozott hiánytalan tartalommal - dehát úgy tűnik azért van még hova fejlődni :D

De ahogy megfogalmaztam valakinek a múltkor, igazából lehet hogy évekig nem is jut eszébe az embernek, hozzá se nyúl de egyszer, csak egyszer legyen olyan hogy kellene és akkor meg az ideg szétcseszi az embert hogy tudom hogy van valahol vagy esetleg még azt is tudom hogy azért nincs mert kidobtam. Az én fajtám a maga kis idióta módján egészen pontosan tudja és ismeri az összes kis kacatját és vackát :D

Anyukám  mondta ma hogy vannak lent dobozaim. Felszisszentem, azok bizony ott állnak már évek óta. De öröm és bódottá lesz újra átnézni őket, ennek már csak az a veszélye hogy az ott levő dolgok ismét felköltöznek hozzám :D

A bejegyzés trackback címe:

https://rockazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr485319329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása